Veel gestelde vragen
Bent u van plan om Het Aardbeienland te bezoeken en hebt u nog vragen?
Wellicht staat uw vraag hieronder al beantwoord.
ALGEMENE INFORMATIE OVER HET PARK
Wat is Het Aardbeienland?
Het Aardbeienland is een aan de aardbei gewijd themapark, gevestigd in Horst aan de Maas, Noord-Limburg. Ons park richt zich vooral op gezinnen met kinderen. Wij zijn geopend van april tot en met oktober.
Van haf december tot en met half januari zijn we extra geopend met een winterwonderland thema.
Ons themapark beschikt over een 5000 m2 indoor gedeelte en een 1,5 ha outdoor gedeelte met speeltoestellen.
De voormalige aardbeienkassen (indoor gedeelte) zijn omgetoverd tot een sprookjeswereld met een aardbeienthema, met leuke doorkijkjes, gangetjes, tunnels, speeltoestellen, aangelegde kaboutertuintjes met speelhuisjes, sprookjestafereeltjes, e.d.
Er zijn geen plukvelden meer waar zelf aardbeien kunnen worden geplukt.
Iets om rekening mee te houden:
In de kassen kan het erg heet worden op zonnige dagen, m.n. als de temperaturen buiten hoog zijn. In de winter is de temperatuur vergelijkbaar met buiten.
Ook kan het in de kassen door opstuivend zand stoffig zijn.
Het restaurant, een groot terras met speeltuin en een winkeltje met verkoop van verse aardbeien, speelgoed, souvenirs, cadeau pakketten, e.d. zijn gratis toegankelijk.
Voor het themapark wordt entree geheven.
Wat zijn de openingstijden?
De actuele openingstijden van Het Aardbeienland kunt u hier vinden.
Hoe lang kunnen we ons vermaken bij Het Aardbeienland?
Dat is erg verschillend per bezoeker; ook mede afhankelijk van leeftijd en invulling van het bezoek en het weer. Gemiddeld zijn onze bezoekers 2 tot 3 uur bij ons in het park.
Ons themapark beschikt over een 5000 m2 indoor gedeelte en een 1,5 ha outdoor gedeelte.
Bij regen is er binnen ook voldoende vertier.
Is het park ook leuk voor kinderen vanaf 4 jaar of ouder?
Het park richt zich voornamelijk op kinderen tussen de 0-8 jaar. Maar ook voor de oudere kinderen is er voldoende vertier en hebben we bijv. puzzeltochten die een bezoek uitdagender maken.
Is alles binnen of buiten? Is het ook leuk als het regent?
Ons themapark beschikt over een 5000 m2 indoor gedeelte en een 1,5 ha outdoor gedeelte.
Bij regen is er binnen ook voldoende vertier.
Mag er gerookt worden in Het Aardbeienland?
I.v.m. brandgevaar geldt er zowel in het indoor- als het outdoor themapark een rookverbod.
Alléén op het buitenterras van Het Aardbeienland mag worden gerookt. Vraag het personeel om een asbak indien er geen beschikbaar is en zorg dat peuken goed worden gedoofd.
Zijn honden toegestaan in Het Aardbeienland?
Honden zijn aangelijnd toegestaan zowel in het indoor- als het outdoor themapark.
Het achterlaten van je huisdier in de auto op de parkeerplaats is niet toegestaan.
Mag er worden gefotografeerd in Het Aardbeienland?
Ja, er mag worden gefotografeerd. Hou wel rekening met de privacy van andere bezoekers!
Door medewerkers van het park zelf worden vaker foto’s gemaakt voor media doeleinden. Ook zijn er bewakingscamera’s aanwezig.
Zijn er kluisjes beschikbaar in Het Aardbeienland?
Nee, er zijn geen opbergkluisjes beschikbaar in Het Aardbeienland.
Zijn er buggy's of bolderwagens beschikbaar in Het Aardbeienland?
Nee, bij Het Aardbeienland is het niet mogelijk om buggy's of bolderwagens huren. U mag wel uw eigen buggy of bolderkar mee het park in nemen.
Waar kan ik pinnen in Het Aardbeienland?
Pinnen is overal mogelijk in het park; zowel in onze winkel als in de horecagelegenheden.
Heb ik contant geld nodig in Het Aardbeienland?
In ons themapark zijn een aantal kleine attracties en spellen waar u met muntgeld (€1,- en €0,50 ) gebruik van kunt maken. Er is een wisselautomaat aanwezig, maar wij raden u aan om zelf muntjes mee te nemen als u gebruik wilt maken van de attracties, om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Ik ben iets verloren, wat kan ik doen?
Bent u in het park? Vraag een medewerker in onze winkel naar de gevonden voorwerpen.
Bent u niet meer in het park? Neem dan contact met ons op via info@aardbeienland.nl .
Kunnen er attracties of gedeeltes van het park gesloten zijn tijdens mijn bezoek?
Ja, dat is mogelijk. In Het Aardbeienland worden doorlopend schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Ook wisselen wij regelmatig van animatiethema.
Ook het tuinonderhoud, zowel indoor als outdoor, gaat tijdens de openingstijden gewoon door.
Wij proberen de overlast zoveel mogelijk te beperken.
Hebben jullie ook een souvenirwinkel?
In Het Aardbeienland is een winkel met een ruim aanbod aan souvenirs, verkoop van verse aardbeien, speelgoed, cadeau pakketten, etc.
De winkel is ook toegankelijk zonder parkbezoek.
Ik wil samenwerken met Het Aardbeienland, wat kan ik doen?
U kunt zich tot Het Aardbeienland richten via info@aardbeienland.nl .
TICKETS EN RESERVERINGEN
Ticketprijs - Wat is de entreeprijs van Het Aardbeienland?
Klik hier voor actuele ticketprijzen.
Waar kan ik tickets kopen?
Tickets zijn te koop via onze website of op locatie in onze winkel direct bij de ingang.
Let op: in vakanties en weekenden kunnen tickets snel uitverkocht zijn.
Omdat we iedereen een optimaal bezoek willen bieden, kan Het Aardbeienland slechts een beperkt aantal bezoekers per dag ontvangen. We raden u daarom aan om tickets online te kopen zodat u zeker bent van toegang tijdens het door u gewenste tijdsblok.
Waarom werken jullie met tijdsblokken?
Het Aardbeienland is een kleinschalig park en kan slechts een beperkt aantal bezoekers per dag ontvangen. Een bezoek duurt gemiddeld 2,5 uur en we willen dat u het park in deze tijd optimaal kunt ervaren. Door met tijdsblokken te werken wordt het aantal bezoekers dat zich tegelijkertijd in het park begeeft wat beter verdeeld.
Dit kan helaas betekenen dat we wel eens uitverkocht zijn en dat u een andere datum of tijdstip voor uw bezoek mag plannen.
Kan ik online tickets kopen als ik geen printer heb?
Dat is geen probleem! U ontvangt een QR-code per email die we vanaf uw gsm kunnen scannen aan onze kassa.
Ik heb mijn e-ticket niet ontvangen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat het ticket in uw SPAM-folder terecht is gekomen. Kunt u het ticket daar ook niet vinden?
Neem dan contact met ons op.
Ik heb tickets geboekt via jullie website maar wil het tijdstip of de dag wijzigen, is dat mogelijk?
Dat kan tot 24 uur voor uw bezoek! het is mogelijk om de dag of het tijdstip te wijzigen, mits niet uitverkocht. Dit kunt u gemakkelijk zelf regelen via onze website . Het omboeken van tickets is gratis.
Ik heb tickets geboekt via jullie website, maar ik kan niet komen. Wat kan ik doen?
Ik heb tickets geboekt via jullie website, maar ik kan niet komen. Wat kan ik doen?
Verkopen jullie ook cadeautickets/bonnen?
Ja, deze zijn verkrijgbaar aan de kassa in onze winkel.
Hebben jullie ook een jaarabonnement?
Ja, u kunt een jaarkaart kopen voor Het Aardbeienland. Klik hier voor meer informatie.
Ik organiseer dit jaar een personeelsfeest/ teamuitje/ familiedag. Kan ik bij jullie terecht voor een compleet arrangement?
Tijdens de zomermaanden en schoolvakanties is dit helaas niet mogelijk.
Buiten deze periodes is er van alles mogelijk. Wij denken uiteraard graag met u mee.
Neem hierover contact op via info@aardbeienland.nl.
Ik ben op zoek naar een locatie voor ons bedrijfsevent. Kan dit bij jullie?
Tijdens de zomermaanden en schoolvakanties is dit helaas niet mogelijk.
Buiten deze periodes is er van alles mogelijk. Wij denken uiteraard graag met u mee.
Neem hierover contact op via info@aardbeienland.nl.
Ik wil graag langskomen met mijn KBO-vereniging, hebben jullie hier speciale arrangementen voor?
U bent van harte welkom bij Het Aardbeienland met uw vereniging!
Tijdens de zomermaanden en schoolvakanties is dit helaas niet mogelijk.
Buiten deze periodes is er van alles mogelijk. Wij denken uiteraard graag met u mee.
Neem hierover contact op via info@aardbeienland.nl.
Ik wil een kinderfeestje vieren bij Het Aardbeienland. Is dat mogelijk?
U bent van harte welkom om een verjaardag of kinderfeestje te vieren bij Het Aardbeienland!
Tijdens de zomermaanden en schoolvakanties is dit helaas niet mogelijk.
Buiten deze periodes is er van alles mogelijk. Wij denken uiteraard graag met u mee.
Neem hierover contact op via info@aardbeienland.nl.
SOCIAL MEDIA RESERVERINGEN
Ik heb via Social Deal tickets geboekt, maar kan niet op het gewenste tijdstip reserveren. Wat kan ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .
Ik heb via Social Deal tickets geboekt. Ik kan een gedeelte van de tickets wel op een bepaald tijdstip reserveren maar de rest niet. Wat kan ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .
Ik heb via Social Deal tickets geboekt en een bepaalde dag/tijd gereserveerd. Kan ik dit nog wijzigen?
Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .
Ik heb via Social Deal tickets geboekt, maar wil hier geen gebruik meer van maken? Wat kan ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Social Deal via 088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .
PARKEREN EN TOEGANKELIJKHEID PARK
Zijn er (betaalde) parkeerplaatsen?
Er is ruim voldoende gratis parkeerplek tegenover de ingang van Het Aardbeienland aan de overkant van de weg.
Beschikt de parkeerplaats van Het Aardbeienland over oplaadpalen voor elektrische auto’s?
Ja, de parkeerplaats beschikt over vier oplaadpalen voor elektrische auto's.
Kan ik gebruik maken van speciale rolstoel- of mindervalidenparkeerplaatsen?
De parkeerplaatsen bevinden zich tegenover de ingang van Het Aardbeienland aan de overkant van de weg. Er zijn geen speciale rolstoel- of mindervalidenparkeerplaatsen.
Wij denken echter graag met u mee om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.
U kunt hiervoor altijd contact met ons opnemen.
Waar kan ik mijn fiets stallen?
Het Aardbeienland beschikt over een fietsenstalling.
Beschikt Het Aardbeienland over oplaadpunten voor elektrische fietsen?
Ja, deze bevinden zich in de fietsenstalling.
Zijn alle paden, faciliteiten en toiletten toegankelijk voor mindervaliden en rolstoel- en wandelwagen vriendelijk?
In het indoor themapark zijn een aantal paden onverhard (bijv. houten vlonders, grindpaden, zandpaden). Ook zijn er sluippaadjes, doorkijkjes en tunnels voor de kinderen aangelegd.
Het outdoor park is voorzien van onverharde bospaden. Ook zijn er gedeeltes met gras.
Onze horecagelegenheden zijn redelijk toegankelijk en er is een mindervalidentoilet aanwezig in het park.
Zijn er rolstoelen beschikbaar in Het Aardbeienland?
Wij hebben een beperkt aantal (2) rolstoelen beschikbaar. Wij raden u aan deze vooraf te reserveren!
ETEN EN DRINKEN
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar Het Aardbeienland?
Eigen consumpties zijn niet toegestaan in ons restaurant en op ons terras; m.u.v. babyvoeding.
Ons restaurant biedt een ruime keuze qua eten en drinken; bij mooi weer is onze buitenbar ook geopend.
Is het mogelijk om bij Het Aardbeienland te lunchen?
Ja, dat is zeker mogelijk! Check hier onze menukaart.
Hoe gaat Het Aardbeienland om met allergieën en dieetwensen?
Onze keuken is hier niet op berekend.
Is het mogelijk om een tafel bij Het Aardbeienland te reserveren?
Tijdens de zomermaanden en schoolvakanties is dit helaas niet mogelijk.
Buiten deze periodes is er van alles mogelijk. Wij denken uiteraard graag met u mee.
Neem hierover contact op via info@aardbeienland.nl.
Mocht u tickets via Social Deal hebben gereserveerd dan is het niet mogelijk om een tafel te reserveren.
FEEDBACK
Ik heb een klacht of opmerking. Waar kan ik terecht?
Heeft u via Social Deal gereserveerd, neem dan contact op met de klantenservice van Social Deal via
088-2050505 (bereikbaar tot 22.00 uur) of via klantenservice@socialdeal.nl .
U kunt zich tot Het Aardbeienland richten via info@aardbeienland.nl .